Зараз обговорюють

"Тобто є ряд завдань, які взагалі без рекурсії не наважуються."  - це як розуміти? Перефразуй, будь ласка. 

виправив, йшлося про те що деякі завдання можна вирішити лише при використанні рекурсії

Спасибі дуже корисна стаття

А ще щось планується подібного найближчим часом?


Дякую за підтримку, радий що Вам сподобалось!

Так маю вже майже дороблений проект по управлінні Audio файлом, на заміну стандартним клавішам управління HTML5, але ще не встиг відтестувати програвання файлів з інтернету, поки лише локально працює

Надіюсь найближчим часом дороблю й закину

Рахунки

webmoneyeur - E385818210641
usd - Z304643423050
uah - U354026817492
rub - R301704373231easypay80002677bitcoin1F5HRGroUtEQW9HBNbeew8iKh5KQ8vJxzw

Зворотній зв'язок

Для покращення роботи сайту надсилайте свої зауваження:
mailЗауваження
mailПропозиція

Статистика

UkrNET - поисково-информационный ресурс

JavaScript : Створення змінних. Типи даних (змінних)

Створення змінної

Створити змінну у JS можна при допомозі ключового слова var, таким чином:

var [назва змінної]

Змінні є регістрозалежними тож змінна x та X це різні змінні

Присвоїти значення змінній можна як при її створенні так і в подальшому процесі виконання коду

var x=2;
var x;
x=2;

Ім'я змінної

При створенні змінної, для її назви існує 3 обмеження:

- Не можна використовувати в якості назви змінної зарезервовані слова

- Назви змінних не можуть починатись з цифри

- Ім'я може складатись з: букв, цифр, символів $ та  _


Рекомендації(правила) для назв змінних

При створенні змінної слід дотримуватись наступних пунктів:

- змінні створюються тільки англійською, без транслітерації (height - vysota)

- ім'я змінної має передавати її зміст (userName - ім'я користувача)

- змінні назва яких складається із двох, чи більше, слів пишуть в camelCase (sumZabDealID - сума заборгованості по конкретній угоді)

- короткі імена можна давати тільки змінним, які не несуть смислового навантаження, наприклад індексам (i, j)

Дані правила не є обов'язковими, але дотримуючись їх Ви зберігаєте певні встановлені стандарти при написанні коду, а також полегшує читання й розуміння коду сторонніми людьми


Типи змінних

Мова JS містить шість типів даних:

- Undefined (відсутні дані)

- Null (нульовий)

- Boolean (логічний)

- String (рядковий)

- Number (числовий)

- Object (об'єктний)

Примітка: тип даних для змінної визначеється автоматично в момент коли Ви присвоюєте їй певне значення

Це відносно незначна кількість типів дозволяє, тим не менше, створювати повноцінні сценарії для виконання багатьох функцій.

Базові типи - це String (рядковий), Number (числовий) і Boolean (логічний).

У JS є і об'єктні типи даних і елементарні, які можна інтерпретувати як об'єкти.

Елементарні - створюються простою вказівкою даних:

var apple = "Яблуко";

Об'єктні - наприклад, через оператор new:

var apple = new String("Яблуко");

Примітка: на практиці, хоча для кожного елементарного типу є відповідний об'єкт, використовувати їх не рекомендується.

При використанні змінних Ви не відчуєте різниці, результат всерівно "Яблуко", але якщо перевіряти тип змінних буде відмінність

alert(typeof "Яблуко"); //string
alert(typeof new String("Яблуко")); //object

Undefined

Якщо ви намагаєтесь обробити змінну якій ще не присвоєно ніякого значення, то вона прийме значення undefined.

var x;
alert(x);


Null

Означає нульове, порожнє, або неіснуюче посилання.

function test2(){
	alert('Було введено: ' + prompt('Введіть щось:',''));
}

Якщо не вводити ніякого значення і натиснути OK, то нам повернеться пуста стрічка

Якщо буде натиснуто Скасувати, то ми отримаємо null

В даному випадку легко визначити яку дію було виконано користувачем і визначити подальші дії для варіантів вибору.


Boolean

Логічний тип приймає всього два значення: true, або false

Будь-яке значення можна привести до булевого за допомогою:

- явного вказання типу Boolean([потрібна змінна])

- подвійне заперечення !![потрібна змінна]

Отже при приведенні даних значення true та false будь прийматись за наступними приципами:

Наступний перелік поверне - False

- false

- 0

- null

- undefined

- ""

- Number.NaN

Все інше поверне True

- true

- 1

- "0"

- "false"


String

Текстовий тип даних який складається з усіх можливих текстових рядків.

Текстові значення загортаються у лапки:

- одинарні ('текст')

- подвійні ("текст")

вони працюють однаково, тож кожен може писати кому як більше подобається

Довжина рядка зберігається у властивості length.

function test3(){
	var myText = prompt('Введіть текст:', '');
	alert("К-ть символів = " + myText.length);
}


Number

Числовий тип даних. Має формат з плаваючою комою (float64) і може задаватись в довільній формі, наприклад, 24, 9.5156, .0119, -3.1e10. Також можливий запис в вісімковій або шістнадцятковій формі.

Значення NaN

NaN (not-a-number, що не число) - можна отримати при помилці в операції (ділення на нуль, множення на текст).

При роботі із числами з плаваючою комою не завжди можливі точні обчислення. Наприклад:

alert(0.1+0.2)

Результатом буде не 0.3, а 0.30000000000000004

Тому краще проводити операції як з цілими числами, а вже потім результат перетворювати в десяткові числа тощо.

Дуже корисним буває також округлення даних після коми

0.9876.toFixed(2) = 0.99

Object

Зберігає в собі об'єкти. Число властивостей необмежено, можна визначати нові властивості, або ж використовувати перевизначені. Доступ до властивостей об'єкта здійснюється за допомогою символу крапка ".".

Створимо об'єкт user із властивістю name якому буде присвоюватись введене користувачем значення:

function test4(){
	var user = new Object();
	user.name = prompt("Введіть своє ім'я:", '');
	alert('Вітаємо: ' + user.name);
}

Примітка: об'єкти створюються за допомогою оператора new:

При створенні нового об'єкт також можна задати успадкування (наслідування) властивостей вже існуючого об'єкта (на прикладі об'єкта Date):

var today = new Date();

view1061like0dislike0 avatard_l4w clock 2017-02-21 22:57

Коментарі:



Для даної статті відсутні коментарі

Про нас

"Programmers World" розроблено з метою полегшення в освоєнні навичок програмування, та поширення матеріалів з сфери ІТ Українською мовою.

Кожен бажаючий може безкоштовно користуватися ресурсами сайту, щоб:

- Вивчати теоретичні аспекти мов програмування

- Переглядати практичне застосування теорії при виконанні різних міні проектів з відкритим кодом

- Розміщати свої завдання на форумі для допомоги в їх реалізації, або готового коду який може бути корисний іншим користувачам

- Спілкуватись з іншими користувачами та обмінюватись досвідом

Сайт функціонує на безопланій основі та ентузіазмі розробника, якщо Ви бажаєте долучитись до розвитку даного проекту то можете пожертвувати кошти на рахунки розміщені в блоці "Допомога сайту".

Сайт

Зареєстровані користувачі можуть скористатися системою діалогів, в профілі користувача, для отримання потрібної інформації. Написати!

Також Ви можете використати форми відправки Зауважень та Пропозицій.


Електронна пошта

Ви можете звертатись на нашу поштову скриньку site.programmersworld@gmail.com

www.000webhost.com