Зараз обговорюють

"Тобто є ряд завдань, які взагалі без рекурсії не наважуються."  - це як розуміти? Перефразуй, будь ласка. 

виправив, йшлося про те що деякі завдання можна вирішити лише при використанні рекурсії

Спасибі дуже корисна стаття

А ще щось планується подібного найближчим часом?


Дякую за підтримку, радий що Вам сподобалось!

Так маю вже майже дороблений проект по управлінні Audio файлом, на заміну стандартним клавішам управління HTML5, але ще не встиг відтестувати програвання файлів з інтернету, поки лише локально працює

Надіюсь найближчим часом дороблю й закину

Рахунки

webmoneyeur - E385818210641
usd - Z304643423050
uah - U354026817492
rub - R301704373231easypay80002677bitcoin1F5HRGroUtEQW9HBNbeew8iKh5KQ8vJxzw

Зворотній зв'язок

Для покращення роботи сайту надсилайте свої зауваження:
mailЗауваження
mailПропозиція

Статистика

UkrNET - поисково-информационный ресурс

C# : Class Dictionary<TKey, TValue>

Клас Dictionary<TKey, TValue> використовує поняття хештаблиці. Він зберігає значення на основі ключа та містить лише унікальні ключі. За допомогою ключа ми можемо легко шукати, або видаляти елементи. Для використання потрібно підключити простір імен:

using System.Collections.Generic

Приклад

Давайте розглянемо приклад класу Dictionary<TKey, TValue>, який зберігає елементи за допомогою методу Add() і виведення словника за допомогою циклу, де використаємо клас KeyValuePair для отримання ключа, та його значення.

using System;
using System.Collections.Generic;

public class TestDictionary
{
    public static void Main(string[] args)
    {
        // Створення нового словника типу int, string
        Dictionary<int, string> week = new Dictionary<int, string>();
        // наповнюємо словник
        week.Add(1, "Понеділок");
        week.Add(2, "Вітвторок");
        week.Add(3, "Середа");
        week.Add(4, "Четверг");
        week.Add(5, "П'ятниця");
        week.Add(6, "Субота");
        week.Add(7, "Неділя");

        // Виведення даних:
        foreach (KeyValuePair<int, string> day in week)
        {
            Console.WriteLine("Ключ: {0} Значення: {1}", day.Key, day.Value);
        }
    }
}

Результат:

  • Ключ: 1 Значення: Понеділок
  • Ключ: 2 Значення: Вітвторок
  • Ключ: 3 Значення: Середа
  • Ключ: 4 Значення: Четверг
  • Ключ: 5 Значення: П'ятниця
  • Ключ: 6 Значення: Субота
  • Ключ: 7 Значення: Неділя

Властивості класу

Comparer

Повертає інтерфейс IEqualityComparer<T>, який використовується для встановлення рівності ключів словника.

Count

Отримує число елементів, що містяться в довіднику.

int x = week.Count; // x = 7

Keys

Повертає колекцію, яка містить ключі зі словника Dictionary <TKey, TValue>

foreach (int day in week.Keys)
{
    Console.WriteLine(day);
}

Як результат виведе усі ключі словника.

Values

Повертає колекцію, яка містить значення зі словника Dictionary <TKey, TValue>

foreach (string day in week.Values)
{
    Console.WriteLine(day);
}

Як результат виведе усі значення словника.

Методи класу

Add

Додає ключ і значення в словник.

week.Add(1, "Понеділок");

Clear

Видаляє всі ключі і значення зі словника.

week.Clear()

ContainsKey

Визначає, чи міститься вказаний ключ в словнику.

week.ContainsKey(1); // Результат: true, або false

ContainsValue

Визначає, чи міститься вказане значення в словнику.

week.ContainsValue("Вітвторок"); // Результат: true, або false

Equals

Визначає, чи рівний заданий об'єкт поточному об'єкту.

Finalize

Дозволяє об'єкту спробувати звільнити ресурси і виконати інші операції з очищення перед тим, як об'єкт буде утилізовано збирачем сміття.

GetEnumerator

Повертає нумератори, який здійснює перебір елементів списку

var x = week.GetEnumerator();
x.MoveNext(); // перейти на наступний індекс
Console.WriteLine(x.Current.Key); // видруковує ключ поточного значеня

GetHashCode

Служить хеш-функцією за замовчуванням.

GetObjectData

Реалізує інтерфейс System.Runtime.Serialization.ISerializable і повертає дані, необхідні для сериализації екземляру.

GetType

Повертає об'єкт Type для поточного екземпляра.

MemberwiseClone

Створює неповну копію поточного об'єкта.

OnDeserialization

Реалізує інтерфейс System.Runtime.Serialization.ISerializable і викликає подію десеріалізації при завершенні десеріалізації.

Remove

Видаляє значення з вказаним ключем з словника.

week.Remove(1); // видалить Понеділок ☺

ToString

Повертає строкове представлення поточного об'єкта.

TryGetValue

Повертає значення, пов'язане із заданим ключем.

string value = "";
if (week.TryGetValue(2, out value))
    Console.WriteLine("Ключ = 2, значення = {0}.", value);
else
    Console.WriteLine("Ключ = 2 не знайдено.");

view292like0dislike0 avatard_l4w clock 2017-11-27 23:49

Коментарі:



Для даної статті відсутні коментарі

Про нас

"Programmers World" розроблено з метою полегшення в освоєнні навичок програмування, та поширення матеріалів з сфери ІТ Українською мовою.

Кожен бажаючий може безкоштовно користуватися ресурсами сайту, щоб:

- Вивчати теоретичні аспекти мов програмування

- Переглядати практичне застосування теорії при виконанні різних міні проектів з відкритим кодом

- Розміщати свої завдання на форумі для допомоги в їх реалізації, або готового коду який може бути корисний іншим користувачам

- Спілкуватись з іншими користувачами та обмінюватись досвідом

Сайт функціонує на безопланій основі та ентузіазмі розробника, якщо Ви бажаєте долучитись до розвитку даного проекту то можете пожертвувати кошти на рахунки розміщені в блоці "Допомога сайту".

Сайт

Зареєстровані користувачі можуть скористатися системою діалогів, в профілі користувача, для отримання потрібної інформації. Написати!

Також Ви можете використати форми відправки Зауважень та Пропозицій.


Електронна пошта

Ви можете звертатись на нашу поштову скриньку site.programmersworld@gmail.com

www.000webhost.com