Зараз обговорюють

"Тобто є ряд завдань, які взагалі без рекурсії не наважуються."  - це як розуміти? Перефразуй, будь ласка. 

виправив, йшлося про те що деякі завдання можна вирішити лише при використанні рекурсії

Спасибі дуже корисна стаття

А ще щось планується подібного найближчим часом?


Дякую за підтримку, радий що Вам сподобалось!

Так маю вже майже дороблений проект по управлінні Audio файлом, на заміну стандартним клавішам управління HTML5, але ще не встиг відтестувати програвання файлів з інтернету, поки лише локально працює

Надіюсь найближчим часом дороблю й закину

Рахунки

webmoneyeur - E385818210641
usd - Z304643423050
uah - U354026817492
rub - R301704373231easypay80002677bitcoin1F5HRGroUtEQW9HBNbeew8iKh5KQ8vJxzw

Зворотній зв'язок

Для покращення роботи сайту надсилайте свої зауваження:
mailЗауваження
mailПропозиція

Статистика

UkrNET - поисково-информационный ресурс

C# : Колекції (Collections)

У багатьох додатках потрібно створювати групи пов'язаних об'єктів і управляти ними. Існує два способи групування об'єктів: створити масив об'єктів і створити колекцію.

Масиви найзручніше використовувати для створення і роботи з фіксованим числом строго типізованих об'єктів.

Колекції надають більш гнучкий спосіб роботи з групами об'єктів. На відміну від масивів, колекція, з якою ви працюєте, може рости або зменшуватися динамічно при необхідності. Деякі колекції допускають призначення ключа будь-якого об'єкта, який додається в колекцію, щоб в подальшому можна було швидко витягти пов'язаний з ключем об'єкт з колекції.

Колекція є класом, тому необхідно оголосити екземпляр класу перед додаванням в колекцію елементів.

Якщо колекція містить елементи тільки одного типу даних, можна використовувати один з класів в просторі імен System.Collections.Generic. Універсальна колекція забезпечує строгу типізацію, так що в неї не можна додати інші типи даних. Під час вилучення елемента з універсальної колекції не потрібно визначати або перетворювати його тип даних.

За допомогою колекцій ми можемо виконувати різні операції, як:

  • - додавання
  • - вставка
  • - видалення
  • - очищення
  • - пошук
  • - сортування

Типи збірок в C #

Існує 3 простори імен для роботи з колекціями:

using System.Collections.Generic
using System.Collections // тепер застаріли
using System.Collections.Concurrent

System.Collections.Generic

Простір імен System.Collections.Generic містить інтерфейси і класи, що визначають універсальні колекції, які дозволяють користувачам створювати строго типізовані колекції, що забезпечують підвищену продуктивність і безпеку типів у порівнянні з неуніверсальними строго типізований колекціями.

Простір імен System.Collections.Generic має наступні класи:

  • - List
  • - Stack
  • - Queue
  • - LinkedList
  • - HashSet
  • - SortedSet
  • - Dictionary
  • - SortedDictionary
  • - SortedList

System.Collections

Ці класи є спадщиною. Тепер пропонується використовувати класи System.Collections.Generic. Простір імен System.Collections містить наступні класи:

  • - ArrayList
  • - Stack
  • - Queue
  • - Hashtable

System.Collections.Concurrent

Простір імен System.Collections.Concurrent надає кілька потокобезпечна класів колекцій, які слід використовувати замість відповідних типів в просторах імен System.Collections і System.Collections.Generic, якщо кілька потоків паралельно звертаються до такої колекції.

Простір імен System.Collections.Concurrent має наступні класи:

  • - BlockingCollection
  • - ConcurrentBag
  • - ConcurrentStack
  • - ConcurrentQueue
  • - ConcurrentDictionary
  • - Partitioner
  • - Partitioner
  • - OrderablePartitioner

view423like0dislike0 avatard_l4w clock 2017-11-22 00:17

Коментарі:



Для даної статті відсутні коментарі

Про нас

"Programmers World" розроблено з метою полегшення в освоєнні навичок програмування, та поширення матеріалів з сфери ІТ Українською мовою.

Кожен бажаючий може безкоштовно користуватися ресурсами сайту, щоб:

- Вивчати теоретичні аспекти мов програмування

- Переглядати практичне застосування теорії при виконанні різних міні проектів з відкритим кодом

- Розміщати свої завдання на форумі для допомоги в їх реалізації, або готового коду який може бути корисний іншим користувачам

- Спілкуватись з іншими користувачами та обмінюватись досвідом

Сайт функціонує на безопланій основі та ентузіазмі розробника, якщо Ви бажаєте долучитись до розвитку даного проекту то можете пожертвувати кошти на рахунки розміщені в блоці "Допомога сайту".

Сайт

Зареєстровані користувачі можуть скористатися системою діалогів, в профілі користувача, для отримання потрібної інформації. Написати!

Також Ви можете використати форми відправки Зауважень та Пропозицій.


Електронна пошта

Ви можете звертатись на нашу поштову скриньку site.programmersworld@gmail.com

www.000webhost.com