Зараз обговорюють

"Тобто є ряд завдань, які взагалі без рекурсії не наважуються."  - це як розуміти? Перефразуй, будь ласка. 

виправив, йшлося про те що деякі завдання можна вирішити лише при використанні рекурсії

Спасибі дуже корисна стаття

А ще щось планується подібного найближчим часом?


Дякую за підтримку, радий що Вам сподобалось!

Так маю вже майже дороблений проект по управлінні Audio файлом, на заміну стандартним клавішам управління HTML5, але ще не встиг відтестувати програвання файлів з інтернету, поки лише локально працює

Надіюсь найближчим часом дороблю й закину

Рахунки

donatuadonatua.com
bitcoin1F5HRGroUtEQW9HBNbeew8iKh5KQ8vJxzw

Зворотній зв'язок

Для покращення роботи сайту надсилайте свої зауваження:
mailЗауваження
mailПропозиція

Статистика

UkrNET - поисково-информационный ресурс

C# : Початок роботи з WPF

Технологія WPF (Windows Presentation Foundation) є частиною платформи .NET (починаючи з .NET Framework 3.0) і являє собою підсистему для побудови двовимірних та тривимірних графічних інтерфейсів.

Ключова особливість рендерингу графіки в WPF це використання DirectX, тож значна частина роботи за відображенням графіки, як простих кнопок, так і складних 3D-моделей виконується на графічному процесорі.

При використанні тежнології WPF в нас іде розмежування візуальної частини та самого коду з логікою програми. Для написання візульного представлення використовується XAML.

XAML

Мова декларативної розмітки інтерфейсу (XAML) дозволяє створювати користувацький інтерфейс на подобу HTML в веб-програмуванні, та надає дещо більше можливостей при роботі з нею:

- анімація

- обробка подій тригерами

- створення стилів для елементів (на подобу CSS)

- створення шаблонів для відображення елементів колекції

- створення власних елементів тощо.

Слід враховувати, що порівняно із додатками на Windows Forms об'єм додатків на WPF і використовуваний обєм памяті в процесі роботи зазвичай вище, але це компенсується широкими графічними можливостями та продуктивністю.

Розглянемо іерархію XAML файлу

При створенні проекту у Вас по замовчуванні буде два xaml файли App.xaml (дозволяє підключати різні довідники для всієї аплікації) та MainWindow.xaml (основне вікно програми).

Окрім Application та Window існує ще один елемент верхнього рівня Page який потім можна відобразити у Frame на вікні.

Приклда розмітки:

<Window x:Class="TestApp.MainWindow"
        xmlns="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation"
        xmlns:x="http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml"
        xmlns:d="http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008"
        xmlns:mc="http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006"
        xmlns:local="clr-namespace:TestApp"
        mc:Ignorable="d"
        Title="MainWindow" Height="350" Width="525">
    <Grid>
         
    </Grid>
</Window>

Кожен елемент має відкриваючий та закриваючий тег:

<Window></Window>

також може бути скорочена форма

<Window/>

На відміну від xml елементів коже елемент в XAML відповідає відповідному класу в C#. Наприклад, елемент Button відповідає класу System.Windows.Controls.Button. А властивості цього класу є атрибутами для елементу Button.

Поняття компонування в WPF

Вікно (Window чи Page) WPF може містити тільки один елемент. Щоб розмістити більше одного елемента й створити більше практичний користувацький інтерфейс, вам потрібно помістити у вікно спеціальний елемент керування — контейнер і потім додавати елементи в цей контейнер.

Примітка: це також актуально для елементів із властивістю Content.

    Основні панелі компонування:
  • StackPanel — Розміщає елементи в горизонтальний або вертикальний стек. Цей контейнер компонування звичайно використовується в невеликих секціях великого більше складного вікна.
  • WrapPanel — Розміщає елементи в серіях рядків з переносом. У горизонтальній орієнтації Wrap Panel розташовує елемент у рядку ліворуч праворуч, потім переходить до наступного рядка. У вертикальній орієнтації WrapPanel розташовує елемент зверху долілиць, використовуючи додаткові стовпчики для доповнення елементів, що залишилися.
  • DockPanel — Вирівнює елементи по краю контейнера.
  • Grid — Вишиковує елементи в рядки й стовпчики невидимої таблиці. Це один з найбільш гнучких і широко використовуваних контейнерів компонування.
  • UniformGrid — Розташовує елементи в невидиму таблицю, установлюючи однаковий розмір для всіх осередків. Цей контейнер компонування використовується нечасто.
  • Canvas — Дозволяє елементам позиціонуватися абсолютно — за фіксованими координатами. Цей контейнер компонування найбільше схожий на традиційний компоновщик Windows Forms, але не передбачає засобів прив'язки й стикування. У результаті це невідповідний вибір для вікон змінного розміру, який призводить до значного обсягу роботи.

view1106like0dislike0 avatard_l4w clock 2019-03-07 02:54

Коментарі:



Для даної статті відсутні коментарі

Про нас

"Programmers World" розроблено з метою полегшення в освоєнні навичок програмування, та поширення матеріалів з сфери ІТ Українською мовою.

Кожен бажаючий може безкоштовно користуватися ресурсами сайту, щоб:

- Вивчати теоретичні аспекти мов програмування

- Переглядати практичне застосування теорії при виконанні різних міні проектів з відкритим кодом

- Розміщати свої завдання на форумі для допомоги в їх реалізації, або готового коду який може бути корисний іншим користувачам

- Спілкуватись з іншими користувачами та обмінюватись досвідом

Сайт функціонує на безопланій основі та ентузіазмі розробника, якщо Ви бажаєте долучитись до розвитку даного проекту то можете пожертвувати кошти на рахунки розміщені в блоці "Допомога сайту".

Сайт

Зареєстровані користувачі можуть скористатися системою діалогів, в профілі користувача, для отримання потрібної інформації. Написати!

Також Ви можете використати форми відправки Зауважень та Пропозицій.


Електронна пошта

Ви можете звертатись на нашу поштову скриньку site.programmersworld@gmail.com

www.000webhost.com